Over ons
Stichting Examenplatform UV is hét platform waar onderwijsinstellingen en bedrijfsleven samen werken aan ontwikkeling, vaststelling, onderhoud, beheer en distributie van beoordelings- en exameninstrumenten op het gebied van Uiterlijke Verzorging voor de opleidingen Haarverzorging, Schoonheidsverzorging en Voetzorg.
Het bestuur bestaat uit vertegenwoordigers van de volgende 5 ROC’s:
- Gijs Vlieland (voorzitter)- MBO Rijnland
- Roel Litjens – (lid) – Gilde Opleidingen
- Lenny Kloppenburg (lid) – Graafschapcollege
- Christel van de Donk (lid) – Summa college
- Jorrit de Leur (penningmeester) – Beauty college
Het Examenbureau van Stichting Examenplatform UV heeft een uitvoerende taakstelling. Het zorgt voor het regelen van diverse bijeenkomsten, het beheer van de examenbank, examentechnisch advies, ondersteuning aan het bestuur en verzorgt communicatie naar de aangesloten scholen en externe partijen. Het Examenbureau werkt in nauw overleg samen met de Examencommissie aan vraagstukken rondom kwaliteitszorg.
Aan het examenbureau zijn verbonden:
- Manager (Wilma Oosterling)
- Examendeskundigen (Marieke van den Hoven en Claudy Poppelaars)
- Secretariaat (Lia Wildeman)
- Coördinatoren Schoonheidsverzorging (Angelique Hagens en Kim van Zetten)
- Coördinator Haarverzorging (Ellen Heiligers)
- Coördinator Voetzorg (Marie Louise van Dijk)
Klik hier om het examenbureau te bereiken.
Heb je een probleem of klacht en kom je er niet uit dan kan je een klacht indienen bij het bestuur.
- Gebruikers met een klacht kunnen hun klacht sturen t.a.v. het bestuur.
- Het bestuur neemt de klacht in behandeling.
- Binnen drie weken na het indienen van de klacht neemt het bestuur een besluit en informeert de indiener van de klacht.
- Alle communicatie en afspraken worden vastgelegd.
Heb je een vraag of opmerking over de examenproducten dan kan je deze indienen bij het examenbureau.
- Stuur een bericht met de naam van het examen en de examencode t.a.v. het examenbureau.
- De examendeskundigen en de examenbureau manager beoordelen de feedback.
- Binnen drie weken na het indienen van de feedback ontvang je een reactie.
- De procedure wordt gevolgd zoals beschreven in het handboek kwaliteitsborging.